شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۵۸:۳۸

با راه‎اندازی رشته‎های دریانوردی؛
دانشگاه علمی- کاربردی گناوه دریایی‌ می‎شود

باشگاه خبری فراساحل: رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه گفت: راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با دریانوردی نظیر ناوبری، مهندسی دریا، مهندسی عرشه و... را در دستور کار داریم. رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه با اشاره به اینکه رشته‌های مرتبط با دریانوردی نظیر ناوبری، مهندسی دریا، مهندسی عرشه و... را در دستور کار داریم، گفت: علاوه بر آن رشته‌های مرتبط با گردشگری را نیز در این دانشگاه دائر کنیم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، رضا خدری با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی گناوه در سال 1387 در گناوه تأسیس شد، به خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال پذیرش و جذب رشته‌هایی هستیم که با موقعیت شغلی منطقه تناسب داشته باشند.


وی با بیان اینکه این دانشگاه تاکنون موفق شده چهار هزار فارغ‌التحصیل در رشته‌های مختلف داشته باشد، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی این دانشگاه کاربردی کردن آموزش در رشته‌های تحصیلی است به همین منظور دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا رشته‌هایی را که مورد نیاز منطقه و استان هست راه‌اندازی کند. وی افزود: بنابراین از آنجایی که گناوه شهری با پتانسیل‌های بندری، دریانوردی و گردشگری است، در نظر داریم رشته‌های مرتبط با اشتغال جوانان منطقه و کاربردی کردن این رشته‌ها و بومی‌سازی آن‌ها اقدام کنیم.


رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه تصریح کرد: علاوه بر اینکه راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با دریانوردی نظیر ناوبری، مهندسی دریا، مهندسی عرشه و... را در دستور کار داریم، تصمیم گرفته‎ایم رشته‌های مرتبط با گردشگری را در این دانشگاه دایر کنیم. وی گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه بدون کنکور و بر اساس معدل دیپلم برای مقطع کاردانی و فوق‌دیپلم (برای مقطع کارشناسی) است. خدری افزود: این دانشگاه تسهیلاتی مانند وام شهریه، تقسیط شهریه و تخفیفات شهریه طبق مقررات برای دانشجویان در نظر گرفته است همچنین تحصیل فرزندان شاهد و ایثارگر بر اساس بخشنامه ابلاغی رایگان است.



  کد خبر : 2237
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :